
В традиционната групова работа, не винаги полезна за всички, така наречената система „бонус остров“ силно стимулира учениците чрез своята бонусна система. Всяка група започва от нула. Щом група достигне 20 точки, спираме да броим, даваме оценка на всяка и започваме отново ... Следователно ученикът има реален интерес да работи ефективно. Малката група позволява на срамежливите ученици да участват, освен това те са длъжни да го правят, тъй като бонус точки се присъждат само ако цялата група е проявила сериозност и участие, ако всеки член е участвал и ако финалният резултат е еднакъв за всички. Това е и чудесен начин за учителя да персонализира преподаването си; много е лесно и значително по-ефективно да се циркулирате между 3 или 4 острова, за да наблюдавате участието и работата на учениците, да идентифицирате вида на помощта, която трябва да бъде предоставена, да отговорите на въпрос.
Асистент извънкласни дейности в международен френски лицей Международния френски лицей Варн...
Прочети още« Движението е динамика, енергия, живот, романтика....Трябва само да започнеш и всичко е толкова достъпно. » пише Мариам Аракелян от 2нд в своя пътепис, с който у...
Прочети ощеУчениците от клас 5е при МФЛ Варна Шарл Перо направиха селекция на френски песни, с която искат да споделят музикалните си вкусове. Обяснително изречение поясня...
Прочети още